Romėnų vystymosi pradmenys
Puslapis 1 iš 1
Romėnų vystymosi pradmenys
«Sėkmingi žmonės turi tikslą. Nežinodamas ko nori, nieko nepasieksi.»
Norman Vincent Peale
Pradžia
Šis vadovas atskleidžia galimybes, kaip efektyviai naudojant resursus savo gyvenvietę galima paversti ekonomine jėgaine. Jei tavo žaidimo tikslas yra karas ir dar kartą karas, tuomet šis vadovas ne tau. Didžiausią dėmesį skirsime laukų plėtojimui, tačiau tai nereikš, kad negalėsi pulti savo kaimynų
Kodėl romėnai?
Romėnai turi sąlyginai brangius ir lėtus karius, kodėl man rinktis juos? Geras klausimas, šiuo vadovu gali nesunkiai naudotis galas ar netgi germanas (nors pastariesiems yra ir efektyvesnių strategijų).
Verta pridurti, kad romėnų kariai nors ir brangūs, tačiau jie yra vieni stipriausių žaidime. Kitos tautos nesugeba prilygti jų pėstininkų galiai, netgi kavalerija. Pretorionai ir imperionai geriausi specialistai, o legionieriai yra vieni geriausių generolų žaidime.
Principai
Prasidėjus žaidimui, vystymasis yra labai lėtas, kartais prireikia savaičių ar net mėnesių tikslui pasiekti. Turėkite kantrybės! Šis vadovas skirtas tik kantriems žaidėjams. Čia neaprašomi visi veiksmai pažingsniui, tik patariama, kokie tikslai turi būti kiekvienoje stadijoje. Vadovaukitės juo tol, kol jūsų nuomonė ir žaidimo stilius sutampa su vadovo pasiūlymais. Nėra dviejų vienodų gyvenviečių. Dėmesys atkreipiamas į svarbiausius principus ir rekomendacijas, kaip greičiau ir efektyviau augti ir stiprėti.
Pirmoji diena
Taigi, tu ką tik pradėjai! Žaidimas prasideda ir turi daug resursų, mažą produkcijos lygį ir beveik tuščią gyvenvietę. Žinoma, nekantrauji kuo greičiau pradėti vystyti ją, tačiau neskubėk. Mūsų tikslas pakelti laukus iki 10 lygio per 8 10 savaičių ir turėti kariuomenės tiek gynybai, tiek puolimui. Šis vadovas padės pasiekti 10 laukų lygį,o toliau jau teks vystyti gyvenvietę savo nuožiūra: įkurti naują ar sutelkti dėmesį kariuomenės kūrimui, persiorentuojant į puolimą. Be to, žaidžiant pora mėnesių, vadovo jau ir nebereikės
.
Traviano žaidimo pagrindinis aspektas: statant pastatą ar keliant lauko lygį, gaminant karius, grūdų produkcija mažėja. Todėl svarbu, kad grūdų produkcija visada išliktų teigiama, negalima pamiršti kelti grūdų laukų lygio.
Kadangi visą dėmesį sutelksime ekonomijai, turimus resursus investuosime į laukus. Apskaičiavus bendrą reikiamų resursų kiekį, matome, jog labiausiai reikės molio, po to medžio, geležies ir galiausiai grūdų. Santykis tarp medžio:molio:geležies:grūdų turėtų būti 10:12:8:6. Grūdų gamyba turėtų būti perpus mažesnė arba šiek tiek didesnė nei molio (šį santykį reikia stengtis visada išlaikyti). Laikantis šio principo tobulėsi daug greičiau už tuos, kurie kelia kiekvieną lauką tolygiai. Taip pat, vienodos gamybos laukai negali skirtis daugiau nei vienu lygiu, pavyzdžiui, nekelk medžio lauko gamybos nuo 5 iki 6 lygio, jei visdar turi 4 lygio laukų.
Žaidimo pradžioje gautus resursus reikia investuoti į laukus, pradedant molio. Pirmąsias dienas esate apsaugotas nuo priešų puolimų, todėl apie apsaugą iš karto galvoti nereikia, visus turimus resursus galima skirti laukams tobulint. Artėjant apsaugos pabaigai, reikia pradėti galvoti apie slėptuves, kadangi karių gamyba yra brangi. Slėptuvės apsaugos turimus resursus nuo priešų akių, taigi statome slėptuvę ir keliame iki 4 5 lygio.
8 10 dienos
Šiuo metu laukai jau turėtų būti 3 lygio, o produkcija panašiai 60/60/60/40 per valandą. Kelti laukus iki 4 lygio yra ganėtinai brangu ir papildoma 7 vienetų produkcija per valandą mažai tepadeda, reikia kuo greičiau iš 3 lygio pakilti į 4. Pagaliau kursime kariuomenę
. Keliame gyvenamojo pastato lygį iki 3 ir statome susibūrimo vietą, kareivines bei turgavietę (kai negalite prisijungti daugiau nei 9 valandas, patartina pasistatyti sandėlį, jei norite stoti į aljansą ambasadą). Pastačius kareivines treniruojame 4 6 legionierius, pulsime silpnesnius kaimynus. Keletą dienų kiek galima dažniau puldinėjame kaimynus, tik atsargiai, brangiai atsiėjo legionieriai
. Puolame neaktyvius, vengiame stipresnių už save.
Kadangi naujoko apsauga jau baigėsi, stengiamės karių ilgai mieste nelaikyti (jei netyčia užpultų stipresnis kaimynas) bei kelti slėptuvės lygį.
Laikas sugrįžti prie laukų kėlimo. Kelti reikia visus laukus iki 6 lygio. Resursų daugėja, todėl reikia nepamiršti nuolat didinti vietą sandėlyje, taip pat pasistatome klėtį, bei reikalui esant keliame slėptuvės lygį. Tuo pačiu gaminame vieną kitą kareivėlį, kad laukams esant 6 lygio, turėtume apie 30 legionierių.
3 4 savaitės
Laukai jau 6 lygio, kelti juos iki 7 labai brangu, jei grasina didesni kaimynai, reikia apsaugos
. Statome 3 lygio kareivines, akademiją ir keliame jos lygį iki 5. Statome šarvų kalvę, ginklų kalvę (iki 3 lygio), tuomet pasistatome arklidę. Akademijoje ištyrinėjame pretorioną, imperioną bei raitąjį legatą. Pasigaminame apie 30 pretorionių ir 30 imperionių (priklausomai nuo kaimynų agresyvumo). Taip pat treniruojame 3 raituosius legatus. Slenkant 3 4 savaitei pastatome malūną, anksčiau nereikia, kadangi būtent dabar 1 lygio malūnas naudingiausias, taip pat plečiame turgavietę.
Raituosius legatus gaminome ne kam kitam, kaip kaimynų šnipinėjimui. Kai randame kaimyną be apsaugos, puolame jį ir atimame resursus (kurių mums reikia labiau
).
Kareivių pasigaminome, pastatų pastatėme, grįžtame prie laukų (taip, ir vėl) kėlimo. Kitas 4 savaites keliame laukus iki 10 lygio, tačiau nepamirštame pasigaminti ir kareivių. Rekomenduojama turėti apie 100 gynybinių pajėgų laukams esant 10 lygio.
Patarimas: užkėlus medžio, molio ir geležies laukus iki 10 lygio, atsiranda galimybė statyti lentpjūvę, plytinę ir liejyklą (duoda iki 25% resursų gamybos padidėjimą). Atsižvelgiant į tai, naudingiausia būtų turint 8 lygio lauką, pavyzdžiui medžio, kiek galima greičiau pakelti iki 10 lygio ir pastatyti lentpjūvę, kurią užkelti iki 4 lygio. Tai duotų 17% daugiau resursų nei užkėlus visus laukus iki 9 lygio.
8 10 savaitės
Tikslas pasiektas, turime 10 lygio laukus, atsiranda naujos galimybės, kaip:
Įkurti naujas gyvenvietes, remiant resursais iš pirmosios gyvenvietės.
Atakuoti aktyvius, apsirūpinusius gynyba žaidėjus.
Kelti pastatų lygį, pasigaminti katapultų ir iškaršti aplinkiams kailį
.

Norman Vincent Peale
Pradžia
Šis vadovas atskleidžia galimybes, kaip efektyviai naudojant resursus savo gyvenvietę galima paversti ekonomine jėgaine. Jei tavo žaidimo tikslas yra karas ir dar kartą karas, tuomet šis vadovas ne tau. Didžiausią dėmesį skirsime laukų plėtojimui, tačiau tai nereikš, kad negalėsi pulti savo kaimynų

Kodėl romėnai?
Romėnai turi sąlyginai brangius ir lėtus karius, kodėl man rinktis juos? Geras klausimas, šiuo vadovu gali nesunkiai naudotis galas ar netgi germanas (nors pastariesiems yra ir efektyvesnių strategijų).
Verta pridurti, kad romėnų kariai nors ir brangūs, tačiau jie yra vieni stipriausių žaidime. Kitos tautos nesugeba prilygti jų pėstininkų galiai, netgi kavalerija. Pretorionai ir imperionai geriausi specialistai, o legionieriai yra vieni geriausių generolų žaidime.
Principai
Prasidėjus žaidimui, vystymasis yra labai lėtas, kartais prireikia savaičių ar net mėnesių tikslui pasiekti. Turėkite kantrybės! Šis vadovas skirtas tik kantriems žaidėjams. Čia neaprašomi visi veiksmai pažingsniui, tik patariama, kokie tikslai turi būti kiekvienoje stadijoje. Vadovaukitės juo tol, kol jūsų nuomonė ir žaidimo stilius sutampa su vadovo pasiūlymais. Nėra dviejų vienodų gyvenviečių. Dėmesys atkreipiamas į svarbiausius principus ir rekomendacijas, kaip greičiau ir efektyviau augti ir stiprėti.
Pirmoji diena
Taigi, tu ką tik pradėjai! Žaidimas prasideda ir turi daug resursų, mažą produkcijos lygį ir beveik tuščią gyvenvietę. Žinoma, nekantrauji kuo greičiau pradėti vystyti ją, tačiau neskubėk. Mūsų tikslas pakelti laukus iki 10 lygio per 8 10 savaičių ir turėti kariuomenės tiek gynybai, tiek puolimui. Šis vadovas padės pasiekti 10 laukų lygį,o toliau jau teks vystyti gyvenvietę savo nuožiūra: įkurti naują ar sutelkti dėmesį kariuomenės kūrimui, persiorentuojant į puolimą. Be to, žaidžiant pora mėnesių, vadovo jau ir nebereikės

Traviano žaidimo pagrindinis aspektas: statant pastatą ar keliant lauko lygį, gaminant karius, grūdų produkcija mažėja. Todėl svarbu, kad grūdų produkcija visada išliktų teigiama, negalima pamiršti kelti grūdų laukų lygio.
Kadangi visą dėmesį sutelksime ekonomijai, turimus resursus investuosime į laukus. Apskaičiavus bendrą reikiamų resursų kiekį, matome, jog labiausiai reikės molio, po to medžio, geležies ir galiausiai grūdų. Santykis tarp medžio:molio:geležies:grūdų turėtų būti 10:12:8:6. Grūdų gamyba turėtų būti perpus mažesnė arba šiek tiek didesnė nei molio (šį santykį reikia stengtis visada išlaikyti). Laikantis šio principo tobulėsi daug greičiau už tuos, kurie kelia kiekvieną lauką tolygiai. Taip pat, vienodos gamybos laukai negali skirtis daugiau nei vienu lygiu, pavyzdžiui, nekelk medžio lauko gamybos nuo 5 iki 6 lygio, jei visdar turi 4 lygio laukų.
Žaidimo pradžioje gautus resursus reikia investuoti į laukus, pradedant molio. Pirmąsias dienas esate apsaugotas nuo priešų puolimų, todėl apie apsaugą iš karto galvoti nereikia, visus turimus resursus galima skirti laukams tobulint. Artėjant apsaugos pabaigai, reikia pradėti galvoti apie slėptuves, kadangi karių gamyba yra brangi. Slėptuvės apsaugos turimus resursus nuo priešų akių, taigi statome slėptuvę ir keliame iki 4 5 lygio.
8 10 dienos
Šiuo metu laukai jau turėtų būti 3 lygio, o produkcija panašiai 60/60/60/40 per valandą. Kelti laukus iki 4 lygio yra ganėtinai brangu ir papildoma 7 vienetų produkcija per valandą mažai tepadeda, reikia kuo greičiau iš 3 lygio pakilti į 4. Pagaliau kursime kariuomenę


Kadangi naujoko apsauga jau baigėsi, stengiamės karių ilgai mieste nelaikyti (jei netyčia užpultų stipresnis kaimynas) bei kelti slėptuvės lygį.
Laikas sugrįžti prie laukų kėlimo. Kelti reikia visus laukus iki 6 lygio. Resursų daugėja, todėl reikia nepamiršti nuolat didinti vietą sandėlyje, taip pat pasistatome klėtį, bei reikalui esant keliame slėptuvės lygį. Tuo pačiu gaminame vieną kitą kareivėlį, kad laukams esant 6 lygio, turėtume apie 30 legionierių.
3 4 savaitės
Laukai jau 6 lygio, kelti juos iki 7 labai brangu, jei grasina didesni kaimynai, reikia apsaugos

Raituosius legatus gaminome ne kam kitam, kaip kaimynų šnipinėjimui. Kai randame kaimyną be apsaugos, puolame jį ir atimame resursus (kurių mums reikia labiau

Kareivių pasigaminome, pastatų pastatėme, grįžtame prie laukų (taip, ir vėl) kėlimo. Kitas 4 savaites keliame laukus iki 10 lygio, tačiau nepamirštame pasigaminti ir kareivių. Rekomenduojama turėti apie 100 gynybinių pajėgų laukams esant 10 lygio.
Patarimas: užkėlus medžio, molio ir geležies laukus iki 10 lygio, atsiranda galimybė statyti lentpjūvę, plytinę ir liejyklą (duoda iki 25% resursų gamybos padidėjimą). Atsižvelgiant į tai, naudingiausia būtų turint 8 lygio lauką, pavyzdžiui medžio, kiek galima greičiau pakelti iki 10 lygio ir pastatyti lentpjūvę, kurią užkelti iki 4 lygio. Tai duotų 17% daugiau resursų nei užkėlus visus laukus iki 9 lygio.
8 10 savaitės
Tikslas pasiektas, turime 10 lygio laukus, atsiranda naujos galimybės, kaip:
Įkurti naujas gyvenvietes, remiant resursais iš pirmosios gyvenvietės.
Atakuoti aktyvius, apsirūpinusius gynyba žaidėjus.
Kelti pastatų lygį, pasigaminti katapultų ir iškaršti aplinkiams kailį


Puslapis 1 iš 1
Permissions in this forum:
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
|
|