MMORPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Galu Pradziamokslis

Go down

Galu Pradziamokslis Empty Galu Pradziamokslis

Rašyti  Buzas Kv. 01 03, 2008 7:52 pm

Galų pranašumai:

1. Greitis: taip, tai tiesa ir yra labai naudinga sąjungininkams ir aljanso nariams. Pradedant raitais perkūnais (greičiausias karys žaidime), nepamirštant raito druido ir hedujo, galų kavalerija ypatingai vertinama. Taip pat galima paminėti, jog galų kunigaikštis juda 1 langeliu greičiau nei romėnų ar germanų.

2. Prekeiviai gali panešti 750 resursų (greitis: 24 laukai per valandą): gudrus galas išmoks greitai pasinaudoti šia privilegija, neleisdamas klėčiai/sandėliui persipildyti. Kadangi jie keliauja greičiausiai, tai padėti resursai į turgavietę greitai bus nupirkti(visi nori kuo greičiau gauti nusipirktus resursus). Taip pat galai greičiausiai nugabens resursus į kitas savo gyvenvietes. Prekeivių greitis labai padeda puolimo metu, galima labai greitai atsikratyti visų nereikalingų resursų, o kadangi kitų tautų prekeiviai keliauja daug lėčiau, tai atakos atveju šis faktorius yra naudingas.

3. Dviguba slėptuvės talpa: žaidimo pradžioje tai dažnai atbaido pulti, nes dažniausia yra tik gaištamas laikas, o resursų negaunama. 10 lygio slėptuvė saugo 2000 resursų.

4. Brangūs apgulties ginklai: trebušetai, nors ir brangūs, tačiau labai naudingi, be to, kai ateis laikas juos įsigyti, pagaminimo kaina nebeatr
odys tokia didelė.

5. Pigūs kolonistai: palyginus su germanų ir romėnų kolonistais, galų yra tikrai pigesni, tačiau vėlesnėje žaidimo stadijoje didesnė reikšmę turi galų kunigaikštis, kai reikia užimti gyvenvietes, o jo kaina yra didžiausia lyginant su kitomis tautomis.


Žaidimo pradžioje geriausia sudaryti sąjungas su savo kaimynais, kad pasibaigus naujoko apsaugos laikotarpiui išvengti konfliktų. Reikia kelti laukų lygius, molio pirmiausia. Santykį resursų laukams galima taikyti tokį pat kaip ir romėnams, kadangi pradžioje vistiek reikės daugiausia molio, po to medžio, geležies ir galiausiai grūdų. Prieš statant 1 lygio slėptuvę apie 125 kiekvienų resursų išleisti laukų lygių kėlimui (1 – 2). Molio reikia žaidimo pradžioje laukų lygių kėlimui, o taip pat falangų bei spąstų gamybai.Patariama kuo greičiau įstoti į aljansą, nes tai apsaugotų nuo netikėtų puolimų. Vėliau visada galima palikti aljansą ir susirasti geresnį .

Baigiantis naujoko apsaugos laikotarpiui patartina:

1. Turėti 10 lygio slėptuvę arba tokio lygio, kad apsaugotų visus resursus esančius sandėlyje/klėtyje. Galams yra lengviau, kadangi jų slėptuvės talpina dvigubai daugiau resursų nei romėnų ar germanų slėptuvės.

2. Pastatyti 2 ar 3 lygio spąstinę. Patekusių karių į spąstus nereikia skubėti laisvinti, galima bandyti susitarti su puolusiuoju (prašyti resursų arba žodinio susitarimo, kad nebepuls).
Patarimas: spąstų kiekis turėtų prilygti gyventojų skaičiui.

3. Pasigaminti keletą falangų. Dažniausiai užtenka 3 falangų pulti neaktyvius, lėtai besivystančius kaimynus. Pulti reikia kuo dažniau, nes jei pulsi ne tu, tuomet kaimynas ir jis vystysis greičiau už tave.

4. Turėti laukus 4+ lygio (kai naujoko apsauga yra apie savaitę, tai padaryti nėra sunku).

Dabar jau būsi apsisaugojęs nuo daugelio atakų. Galai yra geriausiai besiginanti tauta žaidime, todėl pasistačius 3 – 4 slėptuves bei 200 spąstų (maksimalus kiekis) galima ramiai vystytis nepatiriant jokių nuostolių (mažai tikėtina, jog kaimynai, žinodami spąstinės ir slėptuvių galimybes, žaidimo pradžioje puls). Esant gyventojų skaičiui 250 – 300 laukai turėtų būti 6 – 7 lygio, galima pradėti galvoti apie naujos gyvenvietės įkūrimą arba orientuotis į gynybą/puolimą, kadangi karių gamybai resursų tikrai netrūks.


Galų metodika

Spąstinė
Kaip ir žinoma, spąstinė yra geriausia gynyba galams žaidimo pradžioje (ir netik). Kai užpuolus visi puolančiojo kariai pakliuvo į spąstus, geriausia susisiekti su tuo žaidėju ir bandyti tartis. Jeigu nesutinka už paleidimą atsiųsti resursų, tuomet reikia išgauti bent žodinį susitarimą, jog daugiau nebepuls. Tačiau jei jis nusprendžia ATAKUOTI, tuomet galima pasinaudoti mažyte gudrybe: pamačius, jog puola, spąstuose esančius karius paleisti, atgaminti prarastus spąstus ir jei yra daugiau laiko, pasigaminti naujų. Tokiu būdu, dar daugiau jo karių įklius į spąstus, o tuo tarpu tu galėsi su greičiausiais savo kariais jį užpulti ir taip išnešti resursų, kurie buvo sunaudoti atgaminti spąstams. Pakelti spąstinės lygį iki 9 ir daugiau brangu, galima jį pakelti, tačiau logiškiau būtų pasigaminti gynybinius karius, be to, įsibėgėjus žaidimui, nelabai padės tų 200 karių įkalinimas, kai bus puolama su 4000+ karių.

Puolimas raitais perkūnais
Pastačius 10+ lygio areną nebelieka jokių kliūčių tolimiems žygiams. Surenk reidus į tolimiausias gyvenvietes, tyrinėk germanus. Geriausia, kad jie būtų apsiginklavę pėstininkais su kuokomis arba ietininkais, kadangi raiti perkūnai labai lengvai nugali juos, o puolant dar ir su karžygiu, duoda didelį kiekį patirties.

Puolimas naktį
Šis būdas tinka pradžioje, kai gyventojų skaičius yra nedidelis. Susirandi gyvenvietę ~5 – 6 valandas kelio (būtų 10 – 12 valandų sumoje, pirmyn ir atgal) ir surengi reidą. Taip gauni ir resursų, ir apsaugai kariuomenę, jei naktį koks kaimynas sugalvoja užpulti. Tai tinka ne tik galams, tačiau ir kitoms tautoms.

Karžygio pasirinkimas
Daugelis žaidžiančių už galus renkasi raitą hedują, kadangi greitis tikrai nėra pagrindinis faktorius, kai puolama bangomis, be to, jie yra stiprūs atakuojant.
Žinoma, galima rinktis ir raitą perkūną, kai galvojama apie greitesnį karžygio manevravimą tarp savo gyvenviečių.

Taškų paskirstymas:
~15 taškų puolimui, kad pradžioje galėtum šiek tiek daugiau pulti.
~5 – 10 taškų sveikatos atstatymui.
- likę taškai puolimo įtaka kariuomenei
Galu Pradziamokslis Gallier
Buzas
Buzas
Admin

Pranešimų skaičius : 53
Join date : 2008-01-03

https://mmorpg.lithuanianforum.net

Atgal į viršų Go down

Atgal į viršų


 
Permissions in this forum:
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume