MMORPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kaip neleisti užkariauti savo gyvenvietės

Go down

Kaip neleisti užkariauti savo gyvenvietės Empty Kaip neleisti užkariauti savo gyvenvietės

Rašyti  Buzas Kv. 01 03, 2008 8:07 pm

Kaip neleisti užkariauti savo gyvenvietės
Labai dažnai kaimo gynyba žlunga dėl besiginančiojo žaidėjo, kuris nežino kaip teisingai reikia reaguoti į vykstančius procesus arba veikia pavėluotai. Teisingai ginantis atakuojančiam galima padaryti didelius nuostolius arba net išvengti užkariavimo.
Be abėjo, čia kalba eina apie velesnes žaidimo stadijas kai užkariauti svetimą miestą tampa ekonomiškai efektyviau nei kurti ir vystyti naują.

Atsargumo priemonės

Žvalgas

Žvalgų dažnai neįvertinama – jie yra pigūs resursų sąnaudų prasme, bet gali apsaugoti jūsų kaimą nuo puolimų. Retas žaidėjas, bijodamas prarasti savo armiją, rizikuos užpulti kaimą neatlikęs žvalgybos.
Jeigu žvalgybos metu žus visi priešo žvalgai, priešas nesužinos jokių duomenų apie jus ir ko gero pradės ieškoti kitos aukos.

Miesto siena/medinė tvora/ žemės pylimas

Šie statiniai padidina gynybinį armijos pajėgumą besiginančiame mieste iki +81%.

Aljansas

Stiprus aljansas vien savo vardu atbaido daugelį galimų užpuolėjų. Diplomatija šiuo atveju turi didelę reikšmę.

Šventės

Pagal galimybes kiekvienas kaimas turi turėti 10 lygio rotušę, kad galėtų rengti dideles šventes kurios didina kultūros vienetus ir lojalumą.

Puolimų analizė

Yra 3 puolimų tipai:
1. Farm-puolimas.
Puolimo tikslas - apiplėšimas. Puolime naudojami greitieji kariai.
2. Klaidinantis puolimas (spam-puolimas)
Klaidinantis puolimas naudojamas kombinacijoje kartu su užkariavimo puolimu, jo tikslas - suklaidinti priešininką, kad nežinotų kuri ataka yra tikra.
3. Užkariavimo puolimas
Jis eina keliomis bangomis, turinčiomis katapultas ir taranus, kurie sulėtina armijos judėjimą.
Armija juda joje esančio lėčiausio kario greičiu. Katapulta ir taranas visose gentyse yra patys lėčiausi kariai. Katapultos reikalingos užkariavimo metu tam, kad sugriautų valdovų rūmus ar rezidencijas, o taranai padeda sugriauti sienas ir tuo pačiu susilpninti priešo gynybą.
Jeigu jus pastebėjote, kad jus puola, susibūrimo vietoje galite pažiūrėti kas jus puola ir kokiomis pajėgomis puola bei kalkuliatoriaus pagalba paskaičiuoti atstumą. (galima sužinoti tik apie patį lėčiausią karį ir tik tuo atveju, jei pastebėjote puolimą iš karto po jo pradžios – kitaip nežinosite net apytiksliai priešo karių judėjimo laiko).
Jeigu jus puola keliomis bangomis (bangos - keli puolimai iš vieno ar kelių žaidėjų su labai trumpu laiko intervalu tarp puolimų), tai rodo, kad jūsų kaimą ruošiasi užkariauti arba griauti katapultomis. Nepamirškit patikrinti puolamo kaimo gyventojų skaičiaus. Jei šiuo jūsų kaimo (kurį puola priešas) gyventojų skaičius mažesnis nei 300 – tuomet mažai tikėtinas užkariavimo bandymas. Išskyrus tuos atvejus kai puolamos gyvenvietės turi 15 arba 9 fermas. Kuo daugiau gyventojų jūsų kaime tuo saldesnis kąsnelis yra užgrobėjui.

Atakuojančios bangos užgrobiant (užkariaujant): pirma banga turi išvalyti gynėjus, antra banga eina tam kad sugriautų rezidenciją arba rūmus na o su trečia banga eina senatorius / vadas / kunigaikštis. Į šią bendrą schemą kartais įeina klaidinančios atakos.

Gynybos strategija

Priklausomai nuo situacijos yra keli gynybos būdai. Net jei manote kad situacija yra beviltiška.
Naudojant tinkamą taktiką priešininkui padarysite didelius nuostolius bei išmoksite kaip tinkamai veikti sekantį kartą kai kiti ruošis užkariauti jūsų kaimą.
Prisiminkite, kad puolančiajam tenka mokytis, kaip reikia užkariauti kaimus ir patobulinti savo strategiją - taigi darykite tą patį ir analizuokite kiekvieną puolimą tam kad patobulinti savo gynybinius sugebėjimus.

Pastiprinimai

Daug kas pamiršta apie draugus ir tikisi, kad jo paties karių pakaks tam kad sunaikintų atakuojančiojo armiją. Bet nepamirškite, kad geriausia naudoti maišytus gynybinius garnizonus, nes, pavyzdžiui, ietininkai paprasčiausiai mirs kaip musės bandant sustabdyti imperionų ataką. Žinoma, kariai turi būti kaime dar iki pirmos atakos. Besiginantis gali sutelkti armiją iš kelių kaimų ir žaidėjų į vieną didelę gynybinę armiją, ko negali daryti puolantysis žaidėjas. Taip kad rašykite laiškus draugams ir aljanso nariams ir nepamirškite paprašyti pakankamai maisto tam kad kareiviai nenumirtų iš bado iki mūšio pradžios.

Bangų išskaidymas

Ši taktika atrodo abejotinai ypač prieš patyrusius puolėjus, bet gali būti sėkminga prieš negausias armijas. Praleiskite pirmą puolimo (ar reido) bangą ir jūsų armija turi atsistoti kaime tarp šitos atakos ir katapultų arba senatorių (vadų, kunigaikščių) atakos. Jūs prarasite kai kuriuos resursų kiekius, galbūt šiek tiek statinių (jei pirmoje bangoje taip pat bus katapultų) ir tik mažąją dalį karių.
Bet atminkite, kad puolantysis gali paprašyti savo draugo ir antro „švarinančio” puolimo bangos prieš katapultas arba gali pulti taip kad bangos eis sekundžių intervalu ir jums nebus galimybės pasiųsti gynybos tarp bangų.

Šventės

Rengiamos ,,didžiosios” šventės gali įtakoti jūsų gynybą (jas galima rengti pradedant nuo 10 Rotušės lygio). Jeigu jūsų kaime vyksta šventė, puolimo metu puolančiųjų senatorių/vadų/kunigaikščių efektyvumas krenta 5 %. Pavyzdžiui, paprastai norint užkariauti kaimą reikia 5 senatorių atakų, o vykstant šventei jų reiks 6. Tačiau šventės strategija labai rizikinga ir brangi, nes atsargus ir stiprus priešas gali siųsti ne vieną, o du ar net tris senatorius. Kaimo lojalumas atsistato labai lėtai, todėl be pakankamai didelio gynėjų skaičiaus anksčiau ar vėliau jį užkariaus.


Kontrataka

Grūdų vagystė

Jeigu jūs matote kad į jus paleista ataka, bet ji dar užtruks kelias valandas, jūs galite pabandyti pulti priešininką tam kad atimtumėte jo grūdų atsargas. Jeigu jums pavyks pagrobti grūdus arba sugriauti klėtį yra tikimybė kad kelyje priešo kareiviai ims mirti iš bado. Kontratakuoti galima ir draugų, kitų aljanso narių pagalba, ypatingai tų, kurie yra šalia atakuojančiojo, tokiu atveju jei kontrataka bus sėkminga, badas gali prasidėti anksčiau.
Svarbu žinoti, kad puolantysis:
a) dažnai palieka žaidimą paleidę armiją į puolimą
b) neturi pakankamai laiko savo kaimo gynybai organizuoti

Puolančiojo kaimo užkariavimas

Sėkmingas puolančiojo kaimo užkariavimas ne tik sustabdys jūsų kaimo puolimą bet ir padarys rimtu nuostolių puolančiajam, jis neteks ir kaimo ir visos armijos. Žinoma, tokia puolimo sustabdymo taktika dažnai nesuveikia dėl laiko stokos nes jūsų kareiviams prireiks tiek pat laiko kaip ir puolantiesiems kad galėtų pasiekti jūsų kaimą. Bet su sąjungininkų pagalba tokia taktika galima.

Pakartotinas užkariavimas

Tokioje taktikoje jūs ,,leidžiate” puolėjui užimti kaimą, bet po to iš kart puolate ir sunaikinate likusius kareivius kurie lydėjo senatorių/vadą/kunigaikštį ir liko su jais užimtame kaime. Tokiu būdu puolantysis ne tik praras kaimą bet ir kaime likusius brangius kareivius. Jūsų senatorius/vadas/vkunigaikštis šiuo atveju turėtų iš karto atakuoti ir sugrąžinti jums kaimą (maksimaliai greitai, kitaip puolantysis pastatys rezidenciją arba valdovų rūmus iki tol kol jūs užpulsit). Įsidėmėkit, kad puolantysis paskutinėje puolimo bangoje gali prijungti gynėjus, kurie gins kaimą kol ateis pagrindiniai gynėjai. Iš karto perėmus kaimą patys pastatykite rezidenciją arba rūmus tam kad atgautumėte lojalumą.
Buzas
Buzas
Admin

Pranešimų skaičius : 53
Join date : 2008-01-03

https://mmorpg.lithuanianforum.net

Atgal į viršų Go down

Atgal į viršų


 
Permissions in this forum:
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume